Dag 4 Montebuono

6 september 2014 - Montebuono, Italië

Heerlijk ontbijt en bijgekletst met onze Duitse buren. Lekkere zon en temperatura. Voorspoedige reis naar Montebuono. Alleen het laatste stuk was onvindbaar en hebben we met lengte en breedtegraden moeten vinden. Prachtig 2 kamer appartement voor een vriendenprijs. Schitterend uitzicht over het dal. Alles nieuw en fles eigengemaakte wijn kado bij aankomst. Vanmiddag lekker gelezen en geluierd in de loungeset! Omringd door duizenden olijfbomen en druivenranken. In de zon 27 graden! Daarna wandeling gemaakt voor de noodzakelijke lichaamsbeweging en wat komen we tegen: een kudde schapen met herder en oa twee maremma's. Zie filmpje op Facebook! Daarna op aanraden van de eigenaar naar ons appartement gaan eten bij een andere agriturismo. De weg ernaartoe was, zeker in het donker, een enorme uitdaging. Vervolgens een 18 gangen diner met de nodige flessen water en wijn. Geweldig! Na afloop een verplichte limoncello met de eigenaar gedronken en we kregen nog een stuk kaas mee voor thuis. Nu voor het eerst een fijne temperatuur 's avonds buiten om te typen en een wijntje t driinken. We hoorden dat het in puglia noodweer is dus dat wordt spannend! Morgen vertrekken we naar de Amalifi kust.